piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMediaMarkt Polska i OleOle! promują dyktafony po wybuchu afery wokół KNF

MediaMarkt Polska i OleOle! promują dyktafony po wybuchu afery wokół KNF

MediaMarkt Polska i OleOle! opublikowały w mediach społecznościowych posty, w których reklamują dyktafony dostępne w swoich sklepach. Wpisy są nawiązaniem do afery dotyczącej Komisji Nadzoru Finansowego.

Biznesmen Leszek Czarnecki nagrał spotkanie z Markiem Chrzanowskim, przewodniczącym KNF, mimo że ten „chwalił się »szumidłami«, które miały zagłuszać ewentualne podsłuchy” – podaje next.gazeta.pl. Szef KNF miał zażądać od biznesmena 40 mln zł w zamian za przychylność dla Getin Noble Banku, który należy do Czarneckiego – informowała Gazeta Wyborcza, która jako pierwsza opisała całą sprawę.

Później mecenas Roman Giertych, który jest pełnomocnikiem Czarneckiego, powiedział w rozmowie z money.pl przywoływanej przez next.gazeta.pl, że dyktafon, którym zarejestrowano rozmowę został kupiony za 170 zł w MediaMarkt.

Sieć sklepów zareagowała na tę wiadomość postem w mediach społecznościowych, w którym promowała dyktafony. Na grafice, obok zdjęcia urządzenia, zamieszczono dopisek „Nagraj na bank”. W treści posta napisano natomiast: „Wszystko jasne jak na… taśmie 😉 Sprawdź ofertę niezawodnych dyktafonów na MediaMarkt.pl i bądź zawsze ubezpieczony!”.

Źródło: facebook.com/MediaMarktPolska

Next.gazeta.pl dodaje, że reklama ma też wersję radiową. „W niej Tytus stawia A’Tomkowi wyzwanie »Twoje szumidło kontra mój dyktafon«. Na pytanie A’Tomka »A co jak nagrasz?«, Tytus odpowiada »To mi dasz 40 milionów. Bananów«. Następnie lektor reklamuje m.in. dyktafon za 169 zł” – opisuje źródło.

Dyktafony promuje też sklep internetowy OleOle!. Na facebookowej stronie marki pojawił się post, w którym napisano: „Bo nigdy nie wiesz, kiedy przyda Ci się dyktafon”.

Źródło: facebook.com/OleOlepl

(pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj