Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
ESL odświeża główną markę, podkreśla wartości założycielskie. w połowie lutego 2019 roku esl (dawniej electronic sports league), rozwijająca się od 19 lat firma e-sportowa i organizator rozgrywek gamingowych, ogłosiła odświeżenie swojej marki. nowe pozycjonowanie „gdzie każdy może być kimś” ma, według słów przedstawicieli organizacji, odzwierciedlać historię założycielską esl i poprawić integrację wizualną wydarzeń intel extreme masters, esl one, esl pro league czy esl national championships. „stworzenie miejsca, w którym »każdy może być kimś«, było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku esl do dzisiaj” – mówi rodrigo samwell, chief marketing officer w esl. jak dodał, firma będzie aktualizować branding swoich produktów w nadchodzących miesiącach. zmianie pozycjonowania towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej, którą firma e-sportowa przygotowała we współpracy z agencją superunion. wprowadzono m.in. nową, żółto-zielono-czarną kolorystykę i postawiono na geometryczne wzory. poprzednie logo esl.
W połowie lutego 2019 roku ESL (dawniej Electronic Sports League), rozwijająca się od 19 lat firma e-sportowa i organizator rozgrywek gamingowych, ogłosiła odświeżenie swojej marki. Nowe pozycjonowanie „gdzie każdy może być kimś” ma, według słów przedstawicieli organizacji, odzwierciedlać historię założycielską ESL i poprawić integrację wizualną wydarzeń Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League czy ESL National Championships.
„Stworzenie miejsca, w którym »każdy może być kimś«, było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku ESL do dzisiaj” – mówi Rodrigo Samwell, Chief Marketing Officer w ESL. Jak dodał, firma będzie aktualizować branding swoich produktów w nadchodzących miesiącach.
Zmianie pozycjonowania towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej, którą firma e-sportowa przygotowała we współpracy z agencją Superunion. Wprowadzono m.in. nową, żółto-zielono-czarną kolorystykę i postawiono na geometryczne wzory.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
ESL odświeża główną markę, podkreśla wartości założycielskie. w połowie lutego 2019 roku esl (dawniej electronic sports league), rozwijająca się od 19 lat firma e-sportowa i organizator rozgrywek gamingowych, ogłosiła odświeżenie swojej marki. nowe pozycjonowanie „gdzie każdy może być kimś” ma, według słów przedstawicieli organizacji, odzwierciedlać historię założycielską esl i poprawić integrację wizualną wydarzeń intel extreme masters, esl one, esl pro league czy esl national championships. „stworzenie miejsca, w którym »każdy może być kimś«, było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku esl do dzisiaj” – mówi rodrigo samwell, chief marketing officer w esl. jak dodał, firma będzie aktualizować branding swoich produktów w nadchodzących miesiącach. zmianie pozycjonowania towarzyszy odświeżenie identyfikacji wizualnej, którą firma e-sportowa przygotowała we współpracy z agencją superunion. wprowadzono m.in. nową, żółto-zielono-czarną kolorystykę i postawiono na geometryczne wzory. poprzednie logo esl.