sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościOrganizator Polskiej Ligi Esportowej przechodzi rebranding

Organizator Polskiej Ligi Esportowej przechodzi rebranding

Fantasyexpo po ponad sześciu latach działalności na rynku gamingowym przeprowadza rebranding. Agencja komunikacji marketingowej, która organizuje m.in. Polską Ligę Esportową i od dwóch lat prowadzi działalność producencką, zmienia logotyp i dodaje hasło „first choice in gaming”. Ma ono trafiać do potencjalnych klientów firmy, którzy byliby zainteresowani komunikacją ze społecznością graczy.

„Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej” – mówi w komunkacie Kamil Górecki z Fantasyexpo.

Poprzednie logo Fantasy Expo

(mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj