PKN Orlen ogłosiło przetarg na obsługę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w obszarze sponsoringu sportowego, kultury i działań społecznych. Celem jest budowanie wizerunku firmy na rynku polskim w mediach oraz wśród kluczowych grup interesariuszy – m.in. przez media społecznościowe i organizację wydarzeń wizerunkowych, takich jak konferencje prasowe.
Do zadań wybranej agencji PR będzie należało m.in. bieżące wsparcie w zakresie budowania wizerunku PKN Orlen, dostosowanie komunikacji do szybko zmieniających się warunków, wsparcie zespołu sponsoringu w realizacji działań komunikacyjnych (np. przygotowanie artykułów merytorycznych, odpowiedzi do mediów, wystąpień przedstawicieli zarządu czy komunikatów prasowych dotyczących aktywności sponsorskich) oraz budowanie i aktualizowanie listy mediów zainteresowanych sponsoringiem. Zwycięzca przetargu odpowiadać będzie także m.in. za kontakty z mediami, wsparcie przy wydarzeniach związanych ze sponsoringiem, prowadzenie ciągłej komunikacji i budowanie relacji z interesariuszami oraz budowanie planów komunikacyjnych w mediach społecznościowych i ich realizację.
Zgłaszające się firmy będą musiały przygotować ofertę w formie prezentacji, przedstawiającą opis działalności firmy oraz zdobyte doświadczenia PR-owe w obszarze sponsoringu sportu, kultury i działań społecznych. W prezentacji powinny znaleźć się elementy takie jak portfolio agencji w zakresie tematu przetargu, przedstawienie zespołu, który odpowiadać będzie za współpracę z PKN Orlen, przykłady projektów z ostatnich trzech lat oraz metodologia i narzędzie do mierzenia efektywności działań PR.
PKN Orlen planuje odbyć spotkania online ze zgłaszającymi się firmami między 23 a 27 lipca 2020 roku. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na koniec sierpnia lub połowę września 2020 roku.
Oferty należy składać za pośrednictwem platformy do 8 lipca 2020 roku do godziny 13:00. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (ak)