Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiła przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie drugiego etapu kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Łączny budżet przedsięwzięcia wynosi 14,76 mln zł.
Spółka wyszczególniła cztery części przetargu. Pierwsza z nich (A) dotyczy przygotowania i realizacji strategii i kreacji (w tym m.in. projektowanie, produkcja materiałów informacyjnych czy multimedialnych). Przeznaczono na nią budżet w wysokości ponad 3 mln zł brutto.
Część B obejmuje produkcję, przygotowania do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenia materiałów drukowanych. W tym przypadu łączna kwota wynosi 984 tys. zł brutto.
W części C ma znaleźć się przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej. Wartość tych działań oszacowano na 9,2 mln zł brutto.
Część D dotyczy przygotowania i realizacji działań public relations i eventmarketingowych. Na ten cel przeznaczono blisko 1,5 mln zł brutto.
Dodatkowo PKP PLK wymaga od uczestników przetargu wpłaty wadium: w wysokości 37,5 tys. zł (część A), 12 tys. zł (część B), 112,5 tys. zł (część C) i 18 tys. zł (część D).
Wybrane agencje będą współpracowały ze spółką przez 610 dni lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynikającej z umowy.
Oferty można składać do 26 października 2020 roku do godziny 10:00. Szczegóły postępowania można znaleźć tutaj. (kd)