piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKołobrzeg szuka agencji do promocji miasta w sezonie wiosna-lato 2021

Kołobrzeg szuka agencji do promocji miasta w sezonie wiosna-lato 2021

Kołobrzeg ogłasza przetarg nieograniczony, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za opracowanie działań promocyjnych miasta w sezonie wiosna-lato 2021 roku. Chodzi o strategie reklamowe offline i online, a także wsparcie PR.

Wybrana agencja ma być odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii kreacji i produkcji kampanii digital wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami, jak również stworzenie koncepcji współpracy na linii zamawiający-przedsiębiorcy z branży HoReCa. Oprócz tego firma będzie obsługiwała media społecznościowe miasta i prowadziła strategię ATL oraz BTL. Wskazany wykonawca ma również opracować komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń takich jak Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Dodatkowo zadaniem będzie dobór działań PR-owych promujących markę „Kołobrzeg Re:generacja” wśród mieszkańców.

Zwycięzca rozpocznie też współpracę z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu jako jednostką nadzorującą promocję miasta.

„To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja” – mówi Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji. „Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak atrakcyjny jest Kołobrzeg” – dodaje.

Oferty można składać przez elektroniczną platformę do 29 stycznia 2021 roku do godziny 10:00.

Dowiadujemy się, że wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć doświadczenie w wykonywaniu usług m.in. obejmujących:
– opracowanie koncepcji kreatywnej i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie min. 500 tys. zł brutto,
– realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie min. 400 tys. zł brutto,
– opracowanie i wprowadzenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniosi min. 500 tys. zł brutto.

Wybrana firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do 15 września 2021 roku. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj