piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Jan Błachowicz, Sławomir Peszko i Jolanta Zasępa dla Superbet

Ambasadorzy marek: Jan Błachowicz, Sławomir Peszko i Jolanta Zasępa dla Superbet

W styczniu 2021 roku Jan Błachowicz, Sławomir Peszko i Jolanta Zasępa zostali ambasadorami Superbet – operatora zakładów online. Tym samym zawodnik MMA, piłkarz i dziennikarka sportowa dołączyli do Jerzego Dudka, Izabeli Koprowiak i Konrada Szymańskiego, którzy są twarzami marki. Celem rozpoczęcia współpracy jest zainteresowanie szerszego grona graczy innowacjami technologicznymi i produktowymi marki w myśl hasła „Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.

„Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu sponsorowi” – mówi Jan Błachowicz.

Jan Błachowicz

„Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń” – komentuje Sławomir Peszko.

Sławomir Peszko

„Zaczynam współpracę z drugą w swojej karierze marką bukmacherską i cieszę się, że chodzi o Superbet. Firma wykazuje się profesjonalnym podejściem, a także widzi potencjał w innowacjach i kreatywnym contencie wideo, za który będę odpowiadać” – przekazuje Jolanta Zasępa.

Jolanta Zasępa

„Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna” – mówi Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Obowiązki nowych ambasadorów skupiają się głównie wokół aktywności w mediach społecznościowych oraz funkcji społecznościowej SuperSocial, która dostępna jest w aplikacji Superbet. Marka będzie także wykorzystywać wizerunki ambasadorów w kampaniach reklamowych – pierwsza z nich ma wystartować już wkrótce.

W ramach współpracy Jolanta Zasępa, wspólnie z Izabelą Koprowiak i Konradem Szymańskim (z którymi marka rozszerzyła zakres współpracy), poprowadzi jedną z serii na kanale Superbet na YouTubie. Pojawić się tam ma nowy, różnorodny content produkowany przez Zasępę z zaangażowaniem ambasadorów.

Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. Marka przekazuje jednak, że umowy podpisano minimum do końca 2021 roku. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj