Ministerstwo Zdrowia planuje ogólnopolską kampanię społeczną promującą krwiodawstwo. Szuka agencji, która zajmie się jej przeprowadzeniem.
Celem akcji „Twoja krew, moje życie” ma być przede wszystkim dotarcie do jak najszerszej grupy Honorowych Dawców Krwi oraz uświadomienie społeczeństwu potrzeb systemu lecznictwa w zakresie krwi, jak i znaczenia systematycznego oddawania krwi.
Kampania ma być skierowana przede wszystkim do osób, które mogą oddawać krew, czyli ludzi w wieku od 18 do 65 lat. Komunikacja ma trafić także do dzieci i młodzieży, by zostały one wyedukowane w zakresie krwiodawstwa i po uzyskaniu pełnoletności podjęły świadomą decyzję o przystąpieniu do grona Honorowych Dawców Krwi.
Kampania w ramach programu polityki zdrowotnej pn. „Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2021-2026” ma być prowadzona na nośnikach typu: citylight, billboard, ekrany LED. W działaniach mają zostać wykorzystane projekty przekazane przez Ministerstwo Zdrowia.
Działania mają objąć co najmniej w 21 miast w Polsce, w których siedziby główne mają Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Uwzględnione mają też zostać miejscowości wypoczynkowe. Kampania ma zostać przeprowadzona w drugiej połowie lipca oraz w sierpniu 2022 roku.
Oferty można składać do 8 czerwca 2022 roku do godziny 10:00.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)