21 lipca 2022 Linkedin wprowadził Business Managera w wersji beta.
Jak czytamy na linkedin.com, jest to „platforma, która ułatwia organizacjom zarządzanie kontami reklamowymi, stronami i firmami, z którymi współpracują”. Ma to zaoszczędzić czas, jaki właściciele kont marketingowych poświęcają na sprawy administracyjne.
„Dzięki Business Menagerowi można uprościć swoje doświadczenie marketingowe na LinkedInie, połączyć wszystkie konta reklamowe, strony i dopasowane grupy odbiorców na jednym pulpicie nawigacyjnym, aby monitorować je z jednego miejsca” – informuje źródło.
Źródło: linkedin.com
„Po przejściu do Business Managera można kontynuować reklamowanie i angażowanie odbiorców w normalny sposób. Nie trzeba ponownie tworzyć kont reklamowych, stron ani kampanii. Nie wpłynie to również na rozliczenia firmy i inne ustawienia kont reklamowych” – dodaje.
Funkcje platformy, które są jeszcze testowane, to m.in. pulpit, ułatwiający szybkie wyświetlanie, filtrowanie i pobieranie faktur oraz aktywności rozliczeniowej na wszystkich kontach reklamowych w celu monitorowania wydatków marketingowych w serwisie LinkedIn. (zd)
Źródło: linkedin.com