Na początku listopada 2022 roku wystartowała nowa kampania wizerunkowa Wałbrzycha – „Miasto z widokami”.
Celem akcji jest repozycjonowanie marki Wałbrzycha jako dobrego miejsca do życia, inwestowania i wypoczynku. Kampania ma informować o możliwościach, jakie daje miasto, zachęcać do zamieszkania w nim, a także wspierać employer branding firm inwestujących w tym mieście.
Jak podkreślają pomysłodawcy, siłą tego miasta jest jego świeżość – możliwość pisania jego historii na nowo i bycia pionierem w wielu dziedzinach.
Działania skupione są wokół czterech filarów: miasto z widokami „na chwilę wytchnienia”, „na lepsze życie”, „na dobrą pracę” i „na inwestowanie”. Będą one punktem wyjścia dla content marketingu i specjalnie utworzonych kanałów w social mediach – na Facebooku i Instagramie.
Kampanię zainaugurowała premiera raportu badawczego „Wałbrzych – miasto z widokami”, który analizuje ośrodek pod kątem najważniejszych aspektów, takich jak praca, koszty życia, zieleń, ekologia, bezpieczeństwo, życie kulturalne czy rozwój gospodarczy.
W ramach akcji planowane są działania 360, w tym outdoor, media tradycyjne i online czy spoty radiowe. Kampania potrwa od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku. Za realizację odpowiada agencja Publicon. (bs)