sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościSensors PR dla marki After Eight

Sensors PR dla marki After Eight

Sensors Public Relations rozpoczęła realizację projektu wizerunkowego dla marki AFTER EIGHT (Nestlé Polska). Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację otwartego konkursu fotograficznego CITY AFTER EIGHT, którego tematem jest życie miasta „po godzinie ósmej wieczorem”. Trwający od 1 czerwca do końca sierpnia konkurs ma zachęcić nie tylko profesjonalnych fotografów, ale również amatorów do odkrycia uroków, tego jak żyjemy i czym żyje miasto po zmroku. W jury pod przewodnictwem Chrisa Niedenthala zasiadają cenieni artyści, fotograficy – Anna Brzezińska, Tadeusz Rolke, Wojciech Wieteska i Michelle Ward z Nestlé Polska. W pierwszym tygodniu września jury dokona wyboru najlepszych prac i wyróżni je trzema nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 10 000 PLN. Dwadzieścia najlepszych prac przez miesiąc będzie prezentowanych publiczności w otwartej galerii zlokalizowanej na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Wydarzenie CITY AFTER EIGHT pokaże życie miasta zatopionego w nocnych światłach.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj