poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHot dog z bananem, lody o smaku łososia i gigantyczny róż do...

Hot dog z bananem, lody o smaku łososia i gigantyczny róż do policzków – prima aprilis w wykonaniu znanych marek

Z okazji prima aprilis znane marki przygotowały specjalne kampanie reklamowe. Żartobliwe wpisy oraz produkty 1 kwietnia zaprezentowały klientom m.in. firmy takie jak: Żabka, Biedronka, Ikea, Yes czy Lipton.

Biedronka na swoim profilu na Facebooku zaprezentowała nowy smak lodów. Firma poinformowała, że w sobotę 1 kwietnia dostępne będą w sprzedaży lody o smaku… łososia atlantyckiego z czekoladą.

Źródło: facebook.com/BiedronkaCodziennie

W ramach pierwszokwietniowego żartu również Żabka zaprezentowała klientom nowy wariant hot doga. Firma we wpisie na Facebooku przekazała – „W końcu jest, nasze bananowe dziecko”.

Źródło: facebook.com/zabkapolska

Z kolei Lipton, brytyjski producent herbaty, poinformował, że wprowadza cztery nowe, nietypowe smaki do swojej oferty, inspirowane daniami takimi jak: ramen, sushi, skrzydełka z kurczaka oraz tacos.

Źródło: tiktok.com/liptonicetea

Z okazji prima aprilis „nowe produkty” zaprezentowały także marki takie jak: Yes, Ikea oraz Nutella.

Źródło: yes.pl

Źródło: facebook.com/IKEApl

Źródło: twitter.com/NutellaUSA

Ponadto, marka kosmetyczna Rare Beauty, której właścicielką jest piosenkarka Selena Gomez, już pod koniec marca poinformowała klientów na Instagramie, że „pracuje nad czymś wielkim”. 1 kwietnia firma ujawniła, że „wprowadza do sprzedaży” ich kultowy róż do policzków w gigantycznym rozmiarze. Produkt „pojawił się” na stronie sklepu internetowego w cenie 401 dol. 2 kwietnia 2023 roku marka pokazała na swoim profilu na Instagramie kulisy powstawania pierwszokwietniowej kampanii.

Źródło: rarebeauty.com

W ramach prima aprilis, serwis randkowy Tinder poinformował w oficjalnym komunikacie prasowym, że od 1 kwietnia będzie usuwał z aplikacji zdjęcia mężczyzn, którzy pozują ze złowionymi rybami. Platforma randkowa przekazała, że nowe zasady będą dotyczyć użytkowników na całym świecie. Jak czytamy w „komunikacie prasowym”, Tinder chce „raz na zawsze usunąć najmniej lubiany przez wszystkich typ zdjęcia”.

Źródło: tinderpressroom.com

(bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj