Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Grupa Stonewall i tranzycja.pl z kampanią na temat osób transpłciowych na rynku pracy. 1 września 2023 roku z inicjatywy grupy stonewall i serwisu tranzycja.pl rozpoczęła się kampania społeczna transpraca.pl. jej celem jest polepszenie trudnej sytuacji osób trans i niebinarnych na rynku pracy. 70 proc. osób transpłciowych ukrywa swoją tożsamość przed przełożonymi oraz współpracownikami, a 36 proc. spośród osób, które się ujawniły, padło ofiarą gorszego traktowania w miejscu pracy – wynika z badania kampanii przeciw homofobii z 2021 roku. 53 proc. aktywnych zawodowo polaków uważa, że ich pracodawca nie zatrudniłby w swojej firmie osoby transpłciowej, a 40 proc. osób transpłciowych spotkało się z odmową zatrudnienia w trakcie swojej kariery. w ramach kampanii na jej stronie udostępnione zostały dwa poradniki: dla osób transpłciowych – o tym, jak radzić sobie na polskim rynku pracy, i dla pracodawców – na temat dobrych praktyk w zatrudnianiu osób transpłciowych. z kolei bart staszewski, polski reżyser i aktywista, zrealizował spot, w którym transpłciowe osoby mówią o swoich doświadczeniach na polskim rynku pracy. źródło: youtube/stonewall tv. we wrześniu natomiast odbędzie się seria bezpłatnych webinarów dla osób transpłciowych i niebinarnych na temat zdobywania kompetencji poszukiwanych w branży it oraz skutecznego szukania pracy. „z badań europejskich i amerykańskich wiemy, że jesteśmy szczególnie narażeni na niskie zarobki, mobbing i dyskryminację w miejscu pracy – nasze poradniki pomogą osobom transpłciowym w rozeznaniu się w swojej sytuacji prawnej, a pracodawcom dadzą wskazówki na temat właściwych i trans inkluzywnych procedur” – mówi nina kuta z tranzycja.pl.
1 września 2023 roku z inicjatywy Grupy Stonewall i serwisu tranzycja.pl rozpoczęła się kampania społeczna transpraca.pl. Jej celem jest polepszenie trudnej sytuacji osób trans i niebinarnych na rynku pracy.
70 proc. osób transpłciowych ukrywa swoją tożsamość przed przełożonymi oraz współpracownikami, a 36 proc. spośród osób, które się ujawniły, padło ofiarą gorszego traktowania w miejscu pracy – wynika z badania Kampanii Przeciw Homofobii z 2021 roku. 53 proc. aktywnych zawodowo Polaków uważa, że ich pracodawca nie zatrudniłby w swojej firmie osoby transpłciowej, a 40 proc. osób transpłciowych spotkało się z odmową zatrudnienia w trakcie swojej kariery.
W ramach kampanii na jej stronie udostępnione zostały dwa poradniki: dla osób transpłciowych – o tym, jak radzić sobie na polskim rynku pracy, i dla pracodawców – na temat dobrych praktyk w zatrudnianiu osób transpłciowych.
Z kolei Bart Staszewski, polski reżyser i aktywista, zrealizował spot, w którym transpłciowe osoby mówią o swoich doświadczeniach na polskim rynku pracy.
Źródło: YouTube/Stonewall TV
We wrześniu natomiast odbędzie się seria bezpłatnych webinarów dla osób transpłciowych i niebinarnych na temat zdobywania kompetencji poszukiwanych w branży IT oraz skutecznego szukania pracy.
„Z badań europejskich i amerykańskich wiemy, że jesteśmy szczególnie narażeni na niskie zarobki, mobbing i dyskryminację w miejscu pracy – nasze poradniki pomogą osobom transpłciowym w rozeznaniu się w swojej sytuacji prawnej, a pracodawcom dadzą wskazówki na temat właściwych i trans inkluzywnych procedur” – mówi Nina Kuta z tranzycja.pl.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Grupa Stonewall i tranzycja.pl z kampanią na temat osób transpłciowych na rynku pracy. 1 września 2023 roku z inicjatywy grupy stonewall i serwisu tranzycja.pl rozpoczęła się kampania społeczna transpraca.pl. jej celem jest polepszenie trudnej sytuacji osób trans i niebinarnych na rynku pracy. 70 proc. osób transpłciowych ukrywa swoją tożsamość przed przełożonymi oraz współpracownikami, a 36 proc. spośród osób, które się ujawniły, padło ofiarą gorszego traktowania w miejscu pracy – wynika z badania kampanii przeciw homofobii z 2021 roku. 53 proc. aktywnych zawodowo polaków uważa, że ich pracodawca nie zatrudniłby w swojej firmie osoby transpłciowej, a 40 proc. osób transpłciowych spotkało się z odmową zatrudnienia w trakcie swojej kariery. w ramach kampanii na jej stronie udostępnione zostały dwa poradniki: dla osób transpłciowych – o tym, jak radzić sobie na polskim rynku pracy, i dla pracodawców – na temat dobrych praktyk w zatrudnianiu osób transpłciowych. z kolei bart staszewski, polski reżyser i aktywista, zrealizował spot, w którym transpłciowe osoby mówią o swoich doświadczeniach na polskim rynku pracy. źródło: youtube/stonewall tv. we wrześniu natomiast odbędzie się seria bezpłatnych webinarów dla osób transpłciowych i niebinarnych na temat zdobywania kompetencji poszukiwanych w branży it oraz skutecznego szukania pracy. „z badań europejskich i amerykańskich wiemy, że jesteśmy szczególnie narażeni na niskie zarobki, mobbing i dyskryminację w miejscu pracy – nasze poradniki pomogą osobom transpłciowym w rozeznaniu się w swojej sytuacji prawnej, a pracodawcom dadzą wskazówki na temat właściwych i trans inkluzywnych procedur” – mówi nina kuta z tranzycja.pl.