czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLOT w nowej kampanii wizerunkowej kładzie nacisk na relacje międzyludzkie

LOT w nowej kampanii wizerunkowej kładzie nacisk na relacje międzyludzkie

15 września 2023 roku Polskie Linie Lotnicze LOT ruszyły z nową kampanią wizerunkową, której hasło to „Ważne, z kim podróżujesz”.

Celem kampanii jest pokazanie historii z perspektywy klientów oraz zaprezentowanie marki, która dba o relacje z pasażerami.

„W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami” – tłumaczy Ewa Lampart, dyrektorka marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.

W ramach kampanii powstał spot, za którego realizację odpowiada Film Produkcja. Strategię przygotowała agencja Grey Group Poland.

Symbolem wielopokoleniowości marki ma być obecny w filmie symbol plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie.

W spocie wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego PLL LOT: Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala.

Źródło: YouTube/LOT Polish Airlines

Kampania realizowana będzie w Polsce, a także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj