Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Google stworzył aplikację do nauki PR-u. na rynku zadebiutował primer – aplikacja mobilna przygotowana przez google dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie internetowego marketingu i pr-u. w zamierzeniu twórców ma ona pomóc w rozwoju start-upów. jak czytamy na stronie poświęconej programowi, primer to „eksperymentalna aplikacja stworzona po to, aby dostarczyć proste i łatwe w obsłudze narzędzie dla właścicieli małych biznesów, szukających praktycznych rad marketingowych”. rady te są przekazywane w krótkich, pięciominutowych lekcjach. dotyczą one trzech zagadnień: content marketingu, pr-u i mediów. obecnie primer dostępny jest jedynie w wersji na platformę ios. (ks). sprawdź e-kurs pr-u akademii proto – 18 pr-owych tematów do wyboru – dowolne łączenie tematów w pakiety – wybitni eksperci – od 59 zł/ 1 moduł!
Na rynku zadebiutował Primer – aplikacja mobilna przygotowana przez Google dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie internetowego marketingu i PR-u. W zamierzeniu twórców ma ona pomóc w rozwoju start-upów.
Jak czytamy na stronie poświęconej programowi, Primer to „eksperymentalna aplikacja stworzona po to, aby dostarczyć proste i łatwe w obsłudze narzędzie dla właścicieli małych biznesów, szukających praktycznych rad marketingowych”.
Rady te są przekazywane w krótkich, pięciominutowych lekcjach. Dotyczą one trzech zagadnień: content marketingu, PR-u i mediów. Obecnie Primer dostępny jest jedynie w wersji na platformę iOS. (ks)
Sprawdź e-kurs PR-u Akademii PRoto – 18 PR-owych tematów do wyboru – dowolne łączenie tematów w pakiety – wybitni eksperci – od 59 zł/ 1 moduł!