sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGoogle stworzył aplikację do nauki PR-u

Google stworzył aplikację do nauki PR-u

Na rynku zadebiutował Primer – aplikacja mobilna przygotowana przez Google dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie internetowego marketingu i PR-u. W zamierzeniu twórców ma ona pomóc w rozwoju start-upów.

Jak czytamy na stronie poświęconej programowi, Primer to „eksperymentalna aplikacja stworzona po to, aby dostarczyć  proste i łatwe w obsłudze narzędzie dla właścicieli małych biznesów, szukających praktycznych rad marketingowych”.

Rady te są przekazywane w krótkich, pięciominutowych lekcjach. Dotyczą one trzech zagadnień: content marketingu, PR-u i mediów. Obecnie Primer dostępny jest jedynie w wersji na platformę iOS. (ks)

Sprawdź e-kurs PR-u Akademii PRoto – 18 PR-owych tematów do wyboru – dowolne łączenie tematów w pakiety – wybitni eksperci – od 59 zł/ 1 moduł!

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj