Biuro brytyjskiej rodziny królewskiej szuka osoby, która zajmie się komunikacją i mediami społecznościowymi. Kandydat wybrany na to stanowisko może liczyć nawet na 50 tys. funtów rocznie – czytamy w portalu telegraph.co.uk.
Na stanowisko Head of Digital Engagement rodzina królewska szuka osoby z doświadczeniem w obsłudze internetowego wizerunku. Do obowiązków specjalisty będzie należało m.in. pozyskiwanie nowych fanów w kanałach social media oraz zarządzanie stroną Pałacu Buckingham. Rodzina królewska oczekuje także znalezienia nowych sposobów na utrzymywanie obecności Królowej wśród opinii publicznej i na arenie międzynarodowej.
W zależności od doświadczenia kandydata, przewidywane jest wynagrodzenie w wysokości od 45 do 50 tys. funtów rocznie. Pracownikowi będą przysługiwały 33 dni urlopu w ciągu roku oraz codzienne darmowe lunche – czytamy.
Pełną treść ogłoszenia można znaleźć na stronie. Termin składania aplikacji mija 24 kwietnia 2016 o północy.
Fanpage rodziny królewskiej na Facebooku ma ponad 2,5 mln polubień, jej konto na Twitterze obserwuje natomiast 2,15 mln osób. Rodzina prowadzi też kanał na YouTubie (jej filmy obejrzano już ponad 55 mln razy), a także stronę internetową i profil na Instagramie.
Królowa pierwszy tweet wysłała w 2014 roku podczas wizyty w Muzeum Nauki, a kanał na YouTubie uruchomiła w 2007 roku – czytamy dalej. (mb)