piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPantene i Under Armour wśród zwycięzców drugiej edycji #Femvertising Awards

Pantene i Under Armour wśród zwycięzców drugiej edycji #Femvertising Awards

Platforma dedykowana kobietom, SheKnows Media, ogłosiła zwycięzców konkursu #Femvertising Awards 2016. Konkurs wyróżnia reklamy, które sprzeciwiają się stereotypom związanym z płcią.

Adekwatnym dla następnej generacji #Femvertising będzie hasło: „bardziej autentyczne portrety ludzi”. Tych wartości szukano w reklamach – pisze adweek.com.

Nagrody przyznawano w m.in. kategoriach: „Humor”, „Oddziaływanie społeczne”, „Inspiracje”, „Nagroda publiczności”, „Dadvertising”.

Zwycięzcą kategorii „Humor” okazała się marka Bud Light za „The Bud Light Party: Equal Pay”. Reklama dotyka tematu nierówności w wynagrodzeniach mężczyzn i kobiet.

Statuetkę w kategorii „Oddziaływanie społeczne” otrzymała firma Badger&Winters za  „#WomenNotObjects”.

 

Najbardziej inspirującą reklamą okazała się  „Rule yourself” autorstwa Under Armour. Nagrodę publiczności zdobyła marka RedElephant. Doceniono także kampanię organizacji Next Generation, której celem jest zachęcenie kobiet do podejmowania zawodu informatyka.

W tegorocznej edycji dodano także jeszcze jedną kategorię –  „Dadvertising”. W ten sposób organizatorzy chcieli podkreślić, że walka ze stereotypami dotyczy obu płci. Tu laureatem została się marka Pantene. (mw)

Lista laureatów znajduje się tutaj


***

21.10 SZKOLENIE FEMVERTISING W KOMUNIKACJI SKIEROWANEJ DO KOBIET

Kobiety są dziś najbardziej wpływową grupą konsumentów. Odpowiadają za ponad 80 proc. decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. Zmiany kulturowo-społeczne wykreowały nową personę – shero – silną i świadomą siebie, swoich praw i potrzeb kobietę. Nadszedł czas kobiet, a to oznacza dla marek konieczność redefinicji tej grupy konsumentów. Szkolenie poprowadzi Joanna Stopyra, womanology expert, właścicielka Beauty Management, która rozpoczęła w Polsce dyskusję o femvertisingu – nowym nurcie w komunikacji skierowanej do kobiet, który nazywa rehabilitacją marketingu, ekspert Akademii PRoto.

Sprawdź program

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj