3 lipca 2024 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu opublikowała przetarg na działania komunikacyjne towarzyszące udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 w Osace.
Zakres działań obejmuje 21 zadań, do których należą m.in. przygotowanie szczegółowego planu realizacji działań komunikacyjnych, organizacja press tripów dziennikarzy do Japonii, działania media relations, współpraca z patronami medialnymi w Japonii, współpraca w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych Polski na Expo czy obsługa komunikacyjna Dnia Polski.
W postępowaniu może wziąć udział podmiot, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej cztery usługi dotyczące organizacji kampanii komunikacyjnych równolegle w Polsce i na co najmniej jednym rynku zagranicznym. Dwie akcje powinny obejmować działania public relations skierowane do mediów zarówno w Polsce, jak i za granicą, każda kampania powinna mieć wartość co najmniej 1 mln zł netto i trwać co najmniej sześć miesięcy. Dwie kolejne akcje powinny obejmować działania z zakresu obsługi mediów społecznościowych skierowane do odbiorców w Polsce i za granicą, każda kampania o wartości co najmniej 300 tys. zł netto i trwająca co najmniej trzy miesiące.
Termin realizacji zamówienia upłynie 1 lutego 2026 roku.
Oferty można składać na stronie do 5 sierpnia 2024 roku do godziny 11:00. (ao)