niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościUMCS szuka agencji. Zadaniem opracowanie strategii rozwoju marki i komunikacji

UMCS szuka agencji. Zadaniem opracowanie strategii rozwoju marki i komunikacji

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie poszukuje agencji, która zajmie się opracowaniem wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji uczelni.

15 lipca 2024 roku UMCS opublikował postępowanie, w którym wybierze wykonawcę usługi składającej się z poniższych etapów:

Etap I: Przeprowadzenie oceny wizerunku (badania).

Etap II: Przeprowadzenie diagnozy marketingowej (audyt).

Etap III: Opracowanie strategii marki.

Etap: IV: Opracowanie strategii marketingowej.

Etap V: Opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej.

Wykonawca, który chce wziąć udział w postępowaniu, powinien wykazać się odpowiednim doświadczeniem oraz zespołem, m.in. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonać co najmniej trzy usługi polegające na realizacji usług obejmujących przede wszystkim audyt i/lub ewaluacje i/lub badania społeczne i/lub analizy desk research i/lub usługi polegające na opracowaniu dokumentów strategicznych (takich jak strategia rozwoju i/lub strategia marki i/lub strategia marketingowa i/lub strategia komunikacji wewnętrznej), świadczone na rzecz szkół wyższych lub federacji podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki o liczbie studentów nie mniejszej niż 5 tys. w momencie realizacji usługi, a wartość każdej usługi nie powinna być mniejsza niż 80 tys. zł brutto.

Kryteria decydujące o wyborze wykonawcy to:

  • Doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji zamówienia – waga 60 proc.
  • Cena – waga 40 proc.

Czas realizacji zamówienia przewidziano na sześć miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy do 25 lipca 2024 roku do godziny 11:00.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj