wtorek, 14 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKaufland „ubrał” temat świadomego odżywiana w stylistykę high fashion

Kaufland „ubrał” temat świadomego odżywiana w stylistykę high fashion

W styczniu 2024 roku sieć hipermarketów Kaufland powiadomiła o starcie niecodziennej kampanii nawiązującej do świata wybiegów i high fashion. Akcja promowana hasłem „Moda na…” ma na celu zachęcenie społeczeństwa do świadomego odżywiania, które pomoże w dbaniu nie tylko o siebie, ale także o planetę.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, nowy rok, będący czasem postanowień i planów, to dobry czas, aby przyjrzeć się temu, co sprzyja zdrowiu. Głównym elementem kampanii są owoce i warzywa, a także produkty bio i wege. Kaufland temat świadomego odżywiania dosłownie „ubrał” w stylistykę high fashion, a codzienne decyzje konsumentów porównał do śledzenia trendów wprost z wybiegów.

W ramach akcji powstał spot, w którym wystąpili modele i modelki w designerskich strojach. Zdrowe produkty zostały zaprezentowane w formie stylowych dodatków. Całość ma przypominać pokazy znanych projektantów. Kluczowym elementem scenografii w wideo jest obrotowa scena, która ma dodać wideo nieoczywistej dynamiki. Spoty są emitowane w telewizji oraz internecie.

Źródło: youtube.com/KauflandPolska

„Czerpiąc inspirację ze świata mody i największych wybiegów, stworzyliśmy kampanię, która wykorzystuje tę estetykę w codziennym życiu. Naszym zamysłem było, aby modelki i modele zachęcali do świadomych wyborów żywieniowych oraz promowali modę na wszystko to, co sprawia, że żyje nam się lepiej. Stąd również nazwa kampanii – »Moda na…«, dzięki której staramy się pokazać, że rozumiemy różnorodne potrzeby naszych klientów i chcemy wspierać ich w wyborach zgodnymi z ich wartościami i przekonaniami” – komentuje Agnieszka Głowacka, dyrektorka działu kampanii marketingowych w Kaufland Polska.

Za koncepcję kreatywną i jej realizację w materiałach graficznych oraz nadzór produkcyjny odpowiadała agencja Ancymony. Spoty zostały wyprodukowane przez FeelMovie. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj