Rodzice są coraz bardziej świadomi, jeśli chodzi o kupowanie produktów dla swoich dzieci. Wolą wydać – bo dzięki efektowi 500+ mogą coraz częściej sobie na to pozwolić – więcej pieniędzy na rozwiązania i gadżety, które będą miały lepszą jakość. Według szacunków PMR, za kilka lat wartość rynku produktów przeznaczonych dla małych konsumentów osiągnie 10 miliardów złotych – nic więc dziwnego, że rośnie liczba firm, które chciałyby to wykorzystać.
Pojawiają się jednak problemy: jak wybić się w tym wymagającym segmencie rynku? Jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży dziecięcej? Jakie są zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi? Jaki powinien być wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci? Co to jest kids marketing zaangażowany społecznie? A w szczególności – jak budować lojalność dzieci i rodziców do marki?
Rozwiązań poszukają uczestnicy II Forum Kids Products Marketing, które odbędzie się w dniach 27–28 września 2017 roku w Warszawie. Podczas konferencji praktycy, eksperci od reklamy i liderzy rynku produktów dla dzieci będą mogli wymienić się doświadczeniami w przeprowadzaniu kampanii skierowanych do małych konsumentów.
II Forum Kids Product Marketing podzielono na dwie sesje tematyczne – podczas pierwszej omówiona zostanie grupa dzieci do lat 2; druga skupi się na przedziale wiekowym 2–15 lat.
Swoimi doświadczeniami i case-studies podzielą się praktycy z takich firm jak: Piotr i Paweł, Decathlon, Medela, MovieStarPlanet, Lotte Wedel, Ikea Centres Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, Vipera, WhisBear, Lifetube, indaHash, Laboratoires Expanscience Polska, PKO Bank Polski, Microsoft, Porsche. Ponadto, uczestnicy będą mieć okazję poznać najważniejsze zasady współpracy z influencerami, które zostaną zdefiniowane bezpośrednio przez młodych twórców, instamatki i blogerki podczas paneli dyskusyjnych.
Szczegóły Forum dostępne są na stronie. Organizatorem jest Blue Business Media. (mp)
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.