Instagram testuje nową opcję promowania kont biznesowych w Stories. Serwis zamierza wprowadzić naklejki, które umożliwiłyby użytkownikom udostępnianie profili marek swoim obserwatorom – podaje socialmediatoday.com. Publikowane w relacjach naklejki zawierałyby nagłówek i podgląd trzech grafik, które pokazywałyby aktywność marek na platformie – informuje dalej źródło, powołując się na doniesienia programistki Jane Manchun Wong.
Źródło: twitter.com/@wongmjane
Jak czytamy, nowa naklejka „Share Professional” umożliwiałaby dodanie profilu przy użyciu oznaczenia @, które pobierałoby miniatury z ostatnich trzech postów zamieszczonych przez dane konto. Taka opcja mogłaby być używana jako narzędzie promocyjne dla marek. Rozwiązanie może okazać się pomocne dla firm, które zmagają się z kryzysem związanym z epidemią koronawirusa. Źródło podejrzewa, że platforma chce w ten sposób wprowadzać kolejne narzędzia wspierające przedsiębiorstwa w czasie pandemii.
Czytaj także: Instagram testuje funkcję, która wesprze sprzedaż kart podarunkowych czy przekazywanie datków
(kd)