24 listopada 2005 w Hotelu Radisson SAS w Warszawie odbędzie się Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations – PR FORUM. Organizatorami kongresu są Związek Firm Public Relations i Institute for International Research sp. z o.o. Swój udział w kongresie potwierdził Paul Holmes, prezes The Holmes Group. Formuła kongresu będzie podobna do zeszłorocznej – całodniowe spotkanie osób specjalizujących się w dziedzinie PR, zajmujących się zawodowo tą branżą. W związku z wydarzeniem zaprojektowano nowe logo PR FORUM opracowane przez grafików współpracujących z IIR. Wortal PRoto jest jednym z patronów medialnych wydarzenia.
Kongres będzie składał się z sesji plenarnej i warsztatowej. Paul Holmes wygłosi prelekcję na temat kondycji branży PR w Europie i na świecie. Ten światowej sławy specjalista komentował będzie także dyskusję między przedstawicielami agencji PR i departamentów PR z firm i instytucji na temat wzajemnej współpracy. Puls Biznesu – patron medialny PR FORUM oraz konkursu Złote Spinacze w autorskim panelu zaprezentuje najlepsze praktyki wykorzystania PR w zarządzaniu firmą. Popołudniowe warsztaty zostaną podzielone na 3 bloki tematyczne. Planowane tematy to m.in.:
– „Czarny PR” – granice przekazywania negatywnych informacji,
– Znaczenie PR w kampanii politycznej,
– Podnoszenie wartości firmy poprzez działania PR,
– Przegląd najlepszych praktyk PR i ocena ich wpływu na postrzeganie branży.
Kongres zakończy gala, podczas której rozstrzygnięta zostanie trzecia edycja „Złotych Spinaczy”.