poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPromocja jesiennej ramówki MTV

Promocja jesiennej ramówki MTV

Dział public relations MTV przygotował akcję promocyjną jesiennej ramówki stacji, której głównym bohaterem jest Pan Skarpeta. W związku ze zbliżającymi się wyborami, pracownicy kreatywni MTV postanowili połączyć kampanię prezydencką z kampanią promocyjną nowej ramówki. Postać Pana Skarpety została wykonana przez Shadię Nagud. W ramach tej akcji 22 sierpnia 2005 wystartowała strona internetowa www.wilgotnaskarpeta.org. „Pomysł strony internetowej był logicznym rozwinięciem promocji osoby Pana Skarpety oraz ramówki. Strona (…) podobnie jak sam Pan Skarpeta – spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem widzów MTV” – czytamy w informacji prasowej.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj