Kampanie polskich agencji zakwalifikowały się do finału konkursu IPRA Golden World Awards 2014.
Agencja Pitera Communications została nominowana w kategorii „Corporate communications” za projekt „Prędkość w mieście to obciach” (Slow down your haste) zrealizowany na rzecz firmy ubezpieczeniowej, Liberty Direct.
Projekt „Spartanie Dzieciom”, stworzony pro bono przez agencję Partner of Promotion, zakwalifikował się do finałowego etapu konkursu w kategorii „Kampania na niskim budżecie”.
Z kolei ATW Communications została nominowana w dwóch kategoriach. Pierwsza kampania, Podziel się Posiłkiem, otrzymała nominację do nagrody „Corporate Responsibility” za działania komunikacyjne dla programu Danone. Druga nominacja – za projekt „Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż”, zrealizowany dla marki Carlo Rossi.
Współrealizowany przez Alert Media Communications na rzecz Mondelez Polska projekt „Milka. Moje miasto się przytula” (Milka. The most tender town) jest także finalistą konkursu w kategorii Community Relations-Agency.
Agencja MSLGROUP Poland została nominowana w kategorii Social Media for PR – Agency Category, za komunikację prowadzoną w ramach kampanii „Przytulenie ma znaczenie”, zrealizowaną dla marki Oilatum (GlaxoSmithKline).
Kampania Ciśnienie na życie, realizowana przez Procontent Communication dostała się do finałowego etapu konkursu w kategorii „Healthcare”.
To będzie 11 edycja konkursu. Pełna lista nominowanych jest dostępna na stronie. (mw)