Niedawno pisaliśmy o firmie Diversa, która stała się jednym z bohaterów serwisu Wykop. Teraz firma przeprasza za wiadomość, w której groziła jednemu z użytkowników serwisu sądem.
Firma żądała usunięcia z sieci nagrania, przedstawiającego dwie jadące obok siebie ciężarówki, blokujące przejazd na trasie ekspresowej. Jedna z nich należała właśnie do Diversy. Zarówno samo nagranie, jak i wiadomość z żądaniem jego usunięcia wywołały wiele negatywnych komentarzy internautów.
Po kilku dniach od opublikowania nagrania firma odpowiedziała, przepraszając za zachowanie kierowcy. „Przykro nam, że taka sytuacja miała w ogóle miejsce” – czytamy w e-mailu, który również pojawił się na Wykopie.
źródło: Wykop.pl
Jak zaznacza Paweł Kocoń, PR manager MSL Group, w przypadku złego zachowania pracownika na drodze najlepszym rozwiązaniem są właśnie przeprosiny. „Nawet, jeśli sprawa przenosi się do sieci, to przy takim rozwiązaniu sprawy, nie wyczerpuje jeszcze znamion sytuacji kryzysowej. Gorzej, kiedy firma wchodzi w polemikę, straszy i grozi. Taka dyskusja zawsze przyciągnie całe rzesze internautów i problem z lokalnego, stanie się globalny” –komentuje Kocoń. Jego zdaniem popularną metodą jest także stosowanie na pojazdach firmowych naklejek z prośbą o poinformowanie pracodawcy, w przypadku złego zachowania kierowcy na drodze. (ks)