Województwo pomorskie rozstrzygnęło przetarg na działania promujące ofertę turystyczną Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej. Zwyciężyła w nim firma EU Consult, oferując 108 tys. zł.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in.: przeprowadzenie badań wizerunkowych wśród turystów i żeglarzy, opracowanie księgi identyfikacji wizualnej, przygotowanie strategii komunikacji (obejmującej działania marketingowe oraz PR),opracowanie kreacji kampanii promującej Pętlę Żuławską i Zatokę Gdańską i przeprowadzenie konsultacji z gminami oraz zamawiającym.
Łącznie w przetargu złożono 10 ofert. Ocenie podlegało 6, przygotowanych przez firmy EU Consult, 2Pi Group (zaproponowała 281,6 tys. zł), konsorcjum firm Bluehill i Quality Watch (189 tys. zł), 2mgroup (177 tys. zł), Ageron Polska (118,5 tys. zł) i Formind (113,9 tys. zł). Organizator nie podał informacji o przyczynach wykluczenia pozostałych ofert.
Oferty były oceniane przy uwzględnieniu zaproponowanej ceny (90 proc. pkt) i zaproponowanego terminu wykonania zamówienia (10 proc. pkt.). (ks)