Konsorcjum złożone z Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego rozstrzygnęło przetarg na dwuletnią zagraniczną promocję wołowiny i wieprzowiny. Zwyciężyło w nim konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connections. Budżet programu to 2,3 mln euro.
Kampania ma dotyczyć świeżego i schłodzonego mięsa oraz jego przetworów. Potrwa dwa lata i obejmie swoim zasięgiem Singapur, Tajwan, RPA, Nową Zelandię i Kazachstan. Agencje chcące wziąć udział w postępowaniu musiały przedstawić co najmniej 2 propozycje spójnej linii kreatywnej kampanii, przynajmniej dwa projekty strony internetowej kampanii, dwa scenariusze organizacji wizyt studyjnych, dwa scenariusze filmu promocyjnego i dwa scenariusze organizacji kongresów.
Łącznie do organizatorów przetargu wpłynęło pięć ofert. (ks)