Kampania „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” zrealizowana dla Fundacji PZU przez On Board Ecco Network i VML Poland otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie ICCO Global Awards 2015. Projekt nominowany został w kategorii Not For Profits i walczy o tytuł „World’s best PR campaigns”.
Rozdanie nagród odbędzie się w Londynie 26 listopada podczas uroczystej gali. W ceremonii rozdania nagród będzie uczestniczyło 32 przedstawicieli ICCO, którzy stanowili kapitułę konkursu i byli inicjatorami ICCO Global Awards. Jednym z jurorów konkursu jest Norbert Ofmański, CEO On Board PR. Konkurs ICCO Global Awards 2015 jest organizowany po raz pierwszy przez międzynarodową organizację ICCO.
Case study kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”
Nagrody przyznawane są także w kategoriach: Regional netwok of the year, Independent consultancy of the year, Rising Star of the year, PR leader of the year oraz Hall of fame 2015”. W tej edycji konkursu łącznie przyznano 54 nominacje. Wśród kampanii najwięcej zdobyła ich akcja Always “Like a girl”. (mb)