niedziela, 8 września, 2024

Wiadomości

Forum Odpowiedzialnego Biznesu uruchomiło bazę ekspertów Karty Praw Dziecka w Biznesie

Organizacje zainteresowane uzyskaniem opinii eksperckiej mogą...

Ambasadorzy marek: Marlena Sojka i Kuba Norek dla Garniera

Twórcy internetowi biorą udział w kampanii digitalowej...

Burza po zwolnieniu kobiety, która wróciła z urlopu macierzyńskiego. Firma odpowiada

Chwilę po publikacji materiału tiktokerki na X-kom wylała się fala krytyki...

Wskazówki marketingowe na temat Reelsów w nowym raporcie od Mety

„Reels Performance Playbook” zawiera uwagi na temat...

Lidl Polska zachęca do „bycia artystą”. To nowa odsłona kampanii o niemarnowaniu żywności

Jak podkreślają twórcy kampanii, co roku w Polsce marnuje się aż 4,8 mln ton jedzenia...

Pracuj.pl z kampanią o znaczeniu informacji zwrotnej w procesie rekrutacji

Razem z akcją firma wprowadziła nowe statusy aplikacji, które...

Ambasadorzy marek: Małgorzata Socha dla Olimp Labs

W ramach współpracy aktorka...

Wraca temat „Pandora Gate”? Wardęga publikuje kolejny materiał

Sprawa dotyczy polskich celebrytów, którzy są oskarżani o zachowania pedofilskie i przemoc...

Rokmates dołącza do IAB Polska

Obecnie w strukturach organizacji zrzeszono...

eSky.pl zachęca do city breaków w kampanii z polskimi celebrytami

W ramach akcji powstały specjalne spoty...

Orlen wystartował ze specjalną kampanią w związku z Letnimi Igrzyskami Paralimpijskimi

Orlen jest sponsorem strategicznym PKPar od 2017 roku...

Lafrentz przechodzi rebranding

Nowy logotyp firmy tworzą trzy barwy...

„Zwalniaj przy szkołach!”. Policja i Yanosik ruszają z coroczną akcją edukacyjną

Twórcy kampanii przypominają kierowcom o powrocie dzieci do szkół...

„Poznajmy się na nowo!”. TVP startuje z kampanią wizerunkową

Kampania obejmuje szereg działań promujących...