piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościGoogle będzie ostrzegać wydawców, którzy umieszczają na stronach nachalne reklamy

Google będzie ostrzegać wydawców, którzy umieszczają na stronach nachalne reklamy

Google poinformował na swoim blogu, że podejmie działania, które mają na celu ograniczenie obecności irytujących reklam w sieci. Chodzi m.in. o pop-upy, które są najpowszechniej stosowane – czytamy. Firma powołuje się na dane uzyskane przez Coalition for Better Ads, czyli organizację, do której należy m.in. Google.

Gigant z Mountain View przygotował poradnik, w którym wyjaśnia, w jaki sposób reklamodawcy mogą działać bardziej efektywnie – czytamy dalej.

Google chce ułatwić wydawcom umieszczanie na stronach odpowiednich reklam i dlatego będzie je nadzorował i powiadamiał właścicieli witryn, jeśli ich reklamy będą zbyt nachalne. Firma będzie również informowała o tym, jak tworzyć reklamy, aby były zgodne ze standardami wypracowanymi przez Coalition for Better Ads. Jak czytamy, Google chce wdrożyć te działania w ciągu najbliższych tygodni.

Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj