sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMinisterstwo Rozwoju szuka agencji do obsługi PR portalu Biznes.gov.pl

Ministerstwo Rozwoju szuka agencji do obsługi PR portalu Biznes.gov.pl

Ministerstwo Rozwoju poszukuje agencji, która zajmie się zaplanowaniem i zrealizowaniem działań PR dla portalu Biznes.gov.pl, umożliwiającego dopełnienie drogą elektroniczną procedur i formalności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej. Celem działań ma być zwiększenie wiedzy poszczególnych grup odbiorców na temat tego, co można zyskać, korzystając z serwisu, oraz wzrost liczby użytkowników korzystających z usług online i treści udostępnianych w serwisie (osiągnięcie wysokiej częstotliwości komunikacji w mediach). Grupą docelową są osoby planujące założenie własnej firmy, mikro-, mali i średni przedsiębiorcy oraz biura księgowe, finansowe i firmy podatkowe.

Do zadań wybranej agencji należeć miałyby działania komunikacyjne wokół tematów poruszanych na stronie Biznes.gov.pl (przygotowanie informacji prasowych i dystrybucja materiałów dla dziennikarzy z portali biznesowych), opracowywanie koncepcji czy scenariuszy oraz produkcja i rozdysponowanie podcastów (m.in. zaproponowanie formuły i brandingu podcastu, organizacja części technicznej i logistycznej, realizacja i publikacja), działania komunikacyjne dotyczące danych i statystyk resortu (m.in. przygotowywanie informacji prasowych, krótkiego materiału wideo z wypowiedzią eksperta oraz dystrybucja materiałów) oraz raportowanie do ministerstwa.

Od oferentów wymaga się minimum dwuletniego doświadczenia w realizacji podcastów oraz trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu działań PR (w tym współpracy z administracją publiczną). Agencja musi także dysponować zespołem, w którym znajdą się: osoba odpowiedzialna za realizację i stały kontakt z resortem (posiadająca przynajmniej dwa lata doświadczenia w zakresie planowania i prowadzenia działań PR), osoba odpowiedzialna za grafikę/infografikę (z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia projektów graficznych do komunikacji internetowej), osoba odpowiedzialna za prowadzenie podcastu (z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu podcastu lub podobnych formatów wideo), osoba odpowiedzialna za produkcję podcastu (posiadająca przynajmniej dwa lata doświadczenia w zakresie realizacji materiałów typu podcast lub podobnych) oraz osoba odpowiedzialna za analizę materiałów, tworzenie informacji prasowych i materiałów merytorycznych (posiadająca minimum dwuletnie doświadczenie w analizowaniu i pisaniu tekstów o tematyce biznesowej). Jedna osoba może pełnić maksymalnie trzy funkcje.

Zgłaszający się muszą wykonać zadanie polegające na stworzeniu informacji prasowej na podstawie zamieszczonych przez resort treści oraz przygotowaniu koncepcji realizacji podcastu. Współpraca potrwać miałaby rok.

Oferty można przesyłać do 5 sierpnia 2020 roku wyłącznie drogą mailową na adres: zapytania-bizgov@mr.gov.pl.

Szczegółowe informacje o przetargu można znaleźć na stronie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj