Kołobrzeg wprowadza nowe logo i hasło promocyjne. Dowiadujemy się, że miasto zmieniło strategię i będzie promować się jako miejsce regeneracji, zarówno w aspekcie fizycznym, psychicznym czy duchowym, jak i w kontekście prowadzonych inwestycji. Właśnie dlatego hasłem promocyjnym jest: „Kołobrzeg. RE:GENERACJA”.
„Kołobrzeg od dziesięcioleci szczyci się mianem Perły Bałtyku” – podkreśla Anna Mieczkowska, prezydent miasta. „Status uzdrowiska bogatego w lecznicze borowiny, solanki, wyjątkowy klimat, tętniące zielenią parki oraz piękne plaże, przyciągają co roku turystów. Kołobrzeg to też miasto nowoczesne, patrzące w przyszłość, z ogromnym potencjałem do rozwoju. Misją miasta jest stworzenie miejsca wpisującego się we wzorce filozofii slow life i trend sustainable development w odniesieniu do każdego obszaru życia. Wizja ta została zapisana w nowych dokumentach strategicznych i w kolejnych latach będzie wdrażana w życie” – mówi.
W nowym logo miasta wykorzystano kształt koła, w którym można odnaleźć zarówno mieszkańców, jak i turystów. Dowiadujemy się, że jest to „symbol inkluzywny, pozwalający na stworzenie wielopoziomowej reprezentacji dla każdego”. Ma on podkreślać nowoczesny charakter miasta oraz otwartość.
„Na co dzień jesteśmy zabiegani i ciężko nam odnaleźć work life balance” – zaznacza Marta Ostapiec, dyrektor ds. promocji Kołobrzegu w Regionalnym Centrum Kultury. „Szukamy odpowiedniego miejsca do regeneracji sił witalnych, które wprowadzi harmonię do naszego życia. Cenimy miejsca, które z jednej strony zbliżają nas do natury, gwarantują nam równowagę ciała i umysłu, a z drugiej zapewnią aktywny wypoczynek, dostęp do bogatej oferty gastronomicznej i tętniące życiem bulwarów. Taki wizerunek chce budować Kołobrzeg” – dodaje.
Nowa strategia promocyjna będzie sukcesywnie wprowadzana we wszystkich obszarach komunikacyjnych miasta. Za projekt odpowiadają agencja Eskadra z Krakowa i agencja River Wood z Poznania. W ramach prac przeprowadzono też badania wśród mieszkańców Kołobrzegu i turystów.
Poprzednie logo
(kd)