poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościFundacja Avalon szuka agencji do kampanii „Pełnosprawni w miłości”

Fundacja Avalon szuka agencji do kampanii „Pełnosprawni w miłości”

Fundacja Avalon szuka agencji do współpracy przy kampanii społecznej. Organizacja ta wspiera osoby z niepełnosprawnością i prowadzi m.in. projekt Sekson, którego celem jest propagowanie rzetelnej wiedzy w zakresie seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami. Wybrana agencja ma zająć się realizacją kampanii „Pełnosprawni w miłości”.

Kampania ta ma na celu zmianę społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Zmiana postrzegania dotyczy całego społeczeństwa – zarówno osób pełnosprawnych, jak i tych z niepełnosprawnością. Akcja ma pokazać, że niepełnosprawność ruchowa, mimo że może powodować trudności, nie jest barierą w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo. Kampania ma również promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych.

Działania obejmą produkcję spotów reklamowych, spotów audio, przygotowanie kampanii outdorowej oraz treści wizualnych i wideo do mediów społecznościowych czy portali internetowych, a także publikacje w mediach opiniotwórczych i lifestylowych.

Wybrana agencja ma być odpowiedzialna za:

– przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii kampanii,

– kreację i realizację spotu reklamowego do TV i radia,

– zaplanowanie emisji i zakup czasu antenowego, kreację i realizację kampanii outdorowej,

– zorganizowanie przestrzenne kampanii outdorowej i wykup nośników zewnętrznych,

– opracowanie i realizację strategii działań reklamowych i wizerunkowych w przestrzeni digital,

– przygotowanie planu na działania PR, nawiązanie patronatów medialnych a także opracowanie planu publikacji w mediach opiniotwórczych, tematycznych i lifestylowych, wykonanie badań zasięgów oraz docieralności kampanii do konkretnych grup odbiorców

Od wybranej agencji Fundacja oczekuje rzetelności, uczciwości i terminowości, a także doświadczenia w realizacji kampanii społecznych dla organizacji pozarządowych.

Przy wyborze agencji uwzględniane będzie m.in. doświadczenie branżowe, doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych, kompleksowość oferowanych działań, znajomość działalności Fundacji i współpraca w przeszłości, a także kreatywność.

Pod uwagę nie będą brane oferty od osób bądź firm nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie PR czy marketing, niemających doświadczenia w zakresie PR-u i marketingu oraz niezawierające portfolio.

Oferty wraz z portfolio należy przesyłać na adres: hszczuka@fundacjaavalon.pl

Oferty można składać do 16 lipca 2021 roku. Agencja zostanie wybrana najpóźniej do 23 lipca 2021 roku.

Budżet kampanii – obejmujący realizację spotów, materiałów, zakup mediów, działania promocyjne i monitoring – wynosi 986 800 zł.

Więcej informacji można znaleźć na stronie.

Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj