Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza ogłosiła przetarg na przygotowanie i przedstawienie oferty dotyczącej projektu „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem badania efektywności projektu.
Kryteria, według których oceniana będzie następująca oferta, to trafność analizy bieżącej sytuacji i dostosowanie do niej proponowanej strategii komunikacji i pozostałych działań (60 proc.), cena (30 proc.) oraz dodatkowe działania proaktywne, budujące pozytywne komunikaty i wzmacniające działania zawarte w założeniach projektu (10 proc.).
Prowadzony w ramach Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego projekt rozpocznie się 1 września 2023 roku i potrwa do 31 sierpnia 2024 roku.
Jego celem jest zapobieganie szerzeniu mitów dotyczących chowu i jakości drobiu w Polsce, rozpowszechnianiu negatywnych informacji dotyczących sektora drobiarskiego oraz nieuczciwej konkurencji w branży.
W ramach projektu przewiduje się prowadzenie profilu na Twitterze i LinkedInie, monitoring mediów z uwzględnieniem przekazów naruszających dobre imię polskiej branży drobiarskiej, rozwój i promocję serwisu internetowego www.dobrydrob.pl, przygotowanie materiałów informacyjnych, organizację spotkań z grupami docelowymi kampanii i działania kancelarii prawnej w zakresie m.in. konsultacji i analiz.
Oferty należy składać do 22 sierpnia 2023 roku do godz. 10:00 na adresy: m.kedel@krd-ig.pl, i.borkowska@krd-ig.pl oraz DW d.goszczynski@krd-ig.pl. (af)