Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego 13 marca 2024 roku opublikowało dwa zapytania ofertowe. Dotyczą one strategii promocji wołowiny oraz ochrony wizerunku polskiego sektora wołowiny oraz informowania o jakości i cechach mięsa wołowego w .
W obu postępowaniach mogą wziąć udział tylko podmioty, które w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, wykonywały pracę o podobnym charakterze.
W zakres realizacji strategii promocji wołowiny i marki Wołowina Polska w ramach zadania „Ochrona wizerunku polskiego sektora wołowiny oraz informowanie o jakości i cechach mięsa wołowego w Internecie” wchodzi m.in. przygotowanie raportu analitycznego w zakresie promocji polskiej wołowiny w kraju i za granicą, cykl spotkań z ekspertami i interesariuszami strategii promocji, opracowanie i wykonanie identyfikacji wizualnej i logotypów czy opracowanie pogłębionego raportu analitycznego dotyczącego pozycji sieciowej sektora wołowiny.
Strategia promocji powinna zostać zrealizowana do 1 lipca 2024 roku. Budżet realizacji zamówienia wynosi ponad 220 tys. zł brutto.
Celem całościowej realizacji zadania „Ochrona wizerunku polskiego sektora wołowiny oraz informowanie o jakości i cechach mięsa wołowego w Internecie” jest m.in. podniesienie konkurencyjności polskiej wołowiny przez mitygowanie problemu złego wizerunku sektora produkcji wołowiny, ograniczenie rozpowszechniania dezinformacji na temat branży, efektywne zapobieżenie działaniom skalującym sektor czy dotarcie z prawdziwym i rzetelnym przekazem do decydentów i konsumentów.
Całościowa realizacja powinna zostać przeprowadzona do 31 marca 2025 roku. Budżet realizacji zamówienia wynosi ponad 1,3 mln zł brutto.
Oferty można składać do 22 marca 2024 roku. Więcej szczegółów na temat strategii promocji znajduje się tutaj, a całościowej realizacji w zakresie ochrony wizerunku tutaj. (ao)