W marcu 2024 roku ruszyła kampania nowego elektrycznego Porsche Macan promowana hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą”. W akcji bierze udział polska tenisistka Iga Świątek, która w czerwcu 2023 roku dołączyła do grona ambasadorów marki.
Porsche w informacji prasowej zaznacza, że pojawienie się Igi Świątek miało duże znaczenie dla rozwoju kobiecego tenisa. Podobnie jak powstanie elektrycznego Posche Macan było istotną zmianą w ofercie marki. Hasło „Bądź zmianą, pozostań sobą” miało za zadanie połączyć świat tenisa, reprezentowany przez „młodą i utalentowaną zawodniczkę”, oraz świat motoryzacji, w którym Porsche jest wyznacznikiem jakości i postępu.
Jak wyjaśnia marka, fragment hasła „pozostań sobą” odnosi się do Igi Świątek będącej dobrym przykładem mistrzyni, która mimo zawrotnej kariery sportowej pozostaje sobą i inspiruje innych do ciągłego podnoszenia życiowej i zawodowej poprzeczki. „Bądź zmianą, pozostań sobą” to także podsumowanie zmian zachodzących w Porsche. W pełni elektryczne Porsche Macan przenosi serię modelową na inny poziom, zachowując przy tym charakter i ponadczasowy design marki – czytamy w komunikacie.
Kampania jest promowana spotem z udziałem Igi Świątek. Muzykę do wideo skomponował JIMEK, jeden z ambasadorów Porsche.
Źródło: youtube.com/PorschePolskaPL
„W kwietniu ponownie zagram w Stuttgarcie, tym razem już oficjalnie współpracując z Porsche i będąc częścią kampanii najnowszej odsłony Porsche Macan. Presja będzie na pewno duża, ale lubię ten turniej, jego atmosferę, mam z nim same dobre wspomnienia. Mam nadzieję, że to akurat się nie zmieni!” – mówi Świątek. (ao)