Należąca do grupy Eura7 agencja Abanana będzie odpowiadać za obsługę mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama, Snapchata, Twittera, Pinteresta, Wykopu, YouTube’a czy Google+ dla kampanii „HCV Jestem świadom”, realizowanej w ramach projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV” Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny.
Agencja zajmie się również współpracą z blogerami, wesprze kampanię w obszarze PR i zaplanuje działania na landing page akcji „HCV Jestem świadom”.
Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Umowa przewiduje obsługę kampanii w okresie czerwiec – grudzień 2016. Za działania ze strony agencji odpowiada zespół ds. social mediów.
Projekt „Zapobieganie zakażeniom HCV” jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia. (ak)