Województwo pomorskie rozstrzygnęło przetarg dotyczący nowej marki turystycznej „Kajakiem przez Pomorze”. Najwyżej oceniono ofertę za nieco ponad 89 tys. zł. Złożyła ją agencja Ageron.
Poza nią w przetargu zgłosiło się 6 agencji. Ageron złożył najtańszą ofertę, natomiast najdroższa opiewała na prawie 798 tys. zł. Ocenie podlegało 5 ofert (złożonych przez firmy Pert PR, Ageron Polska, Formind, Dźwignia Handlu oraz przez Agencję Rozwoju Gdyni – Landbrand). Dwie ofery nie podlegały ocenie (złożone przez Medium i EU-Consult) , jednak zamawiający nie podał przyczyny ich wykluczenia.
Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za badania wśród kajakarzy, stworzenie identyfikacji wizualnej, opracowanie strategii komunikacji (uwzględniającej działania marketingowe i PR), przygotowanie materiałów i wydarzeń promocyjnych oraz przeprowadzenie konsultacji. Organizator przetargu nie dopuszcza składania ofert częściowych. (ks)
Sprawdź kurs internetowy: Marketing miejsc